بازدید 2826
کمیسر تجاری اتحادیه اروپایی:

چاره‌ای جز تلافی تعرفه‌های آمریکا نداریم

کمیسر تجاری اتحادیه اروپایی با انتقاد شدید از اعمال تعرفه بر 7 و نیم میلیارد دلار کالای اروپایی به آمریکا اعلام کرد هیچ راهی به جز تلافی این اقدام آمریکا نداریم.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹ 20 October 2019

به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، سیسیلیا مسلمستروم با انتقاد جدی نسبت به سیاست آمریکا در اعمال تعرفه بر 7 و نیم میلیارد دلار کالا از اتحادیه اروپا در قالب مناقشه شرکت‌های هواپیماسازی دو طرف اعلام کرد که این اتحادیه راهی به جز تلافی این سیاست آمریکا ندارد.

وی تاکید کرد: ما نسبت به تصمیم آمریکا در اعمال تعرفه بر کالاهای اروپایی ابراز تاسف می‌کنیم و این مسئله راهی به جز اعمال تحریم‌های مشابه علیه آمریکا برای ما باقی نگذاشته است. 

این مقام اروپایی تاکید کرد: اقدام آمریکا چرخه تامین قطعات هواپیما بین اروپا و آمریکا را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد و به ‌آسیب دیدن حوزه‌های مختلف اقتصادی در هر دو طرف منجر خواهد شد.

ملمستورم گفت: دو طرف باید به جای تشدید تنش به سمت حل اختلافات در قالب مذاکره روی بیاورند.

وزیر اقتصاد آلمان نیز درباره تعرفه‌های آمریکا گفت: که اروپا باید در این زمینه آرامش خود را حفظ کرده و از گسترش تنش جلوگیری کند.

از دیروز آمریکا با چراغ سبز سازمان تجارت جهانی اعمال تعرفه بر 7 و نیم میلیارد دلار کالا از اتحادیه اروپا را آغاز کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل